המגזין האמריקאי "ספורטס אילוסטרייטד" (Sports Illustrated) נמכר ב-110 מיליון דולר לחברת אות'נטיק ברנדס (Authentic Brands), הפועלת בתחום עסקי הרישיונות.
קונגלומרט התקשורת מרדית' קורפ הסכים למכור את "ספורטס אילוסטרייטד" תמורת 110 מיליון דולר, יותר משנה לאחר שהציעה אותו למכירה, אבל מגזין הספורט האגדי לא ייצא מרשותה.
במקום זאת, מרדית' קורפ (Meredith Corp) ימשיך להוציא לאור את המגזין, בעוד אות'נטיק ברנדס תשלב את השם "ספורטס אילוסטרייטד" באימפריית מכירת הרישיונות שלה. מרדית' ימשיך גם לנהל את אתר האינטרנט שלו ויהיה אחראי על הפרסום, הווידיאו והמדיה החברתית.
הקונה, אות'נטיק ברנדס גרופ, תשתף פעולה באסטרטגיה הדיגיטלית והחברתית, אבל מטרתה האמיתית היא כאמור לשלב את השם "ספורטס אילוסטרייטד" באימפריית הרישוי שלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.