על רקע הדוחות ההפסדיים, אל על מפרסמת היום (ד') גם חדשות טובות: החברה תפעיל טיסות ישירות בקו תל-אביב-טוקיו. אל על תהיה חברת התעופה הראשונה להציע טיסה ישירה סדירה בקו.
אגב, עוד לפני כן מטוסים ישראלים יטוסו ישירות ליפן, כאשר בחודש ספטמבר הקרוב מתעתדות לפעול טיסות צ'רטר מתל-אביב לטוקיו (שתפעיל סאנדור עבור חברת פליי איסט), אולם החל ממרץ 2020 מדובר בטיסות קבועות בתדירות של שלוש טיסות שבועיות.
כיום עיקר התנועה ליפן היא בטיסות קונקשן, עם אירופלוט, טורקיש איירליינס, קתאי פסיפיק או דרך אירופה בשילוב עם החברה היפנית ANA. משך הטיסה הישירה צפוי להיות לטוקיו כ-11 ורבע שעות מתל-אביב לטוקיו, ובחזור משך הטיסה הוא 12.5 שעות. המחיר לטיסה טרם פורסם. הטיסות ינחתו בשדה התעופה נריטה בטוקיו.
הביקוש ליפן כיעד תיירותי ועסקי גדל בשנים האחרונות. כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן ב-2018, וכ-20,000 יפנים ביקרו בישראל. השיח על טיסות ישירות בקו תל-אביב-טוקיו מתנהל מזה שנים כשגם חברות יפניות בחנו את הנושא. עבור חברות התעופה, נמלי התעופה בטוקיו נחשבים כיקרים בהיבט האגרות שהם גובים. יש להניח כי הטיסה תתומחר בהתאם. עוד נזכיר כי בקיץ 2020 תארח יפן את משחקי האוליפיאדה.
בחודשים האחרונים מרחיבה אל על את פעילותה בשוק צפון אמריקה, שהוא השוק החזק ביותר בפעילותה. כך, לאחרונה הושקה טיסה ישירה לסן פרנסיסקו, ובנוסף יושקו טיסות ללאס וגאס, שיקגו ואורלנדו בחודשי הקיץ.
עבור הטיסות בקו לטוקיו תקבל אל על מענק לפי מדיניות משרד התיירות, שהיקפו 750 אלף אירו על שלוש טיסות שבועיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.