לא מעט פרסומות חדשות עלו השבוע לאוויר, בין היתר בגלל חג השבועות המתקרב - ועדיין לא חל שינוי רב בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. את המקום של הוט בראש דירוג הזכורות תפסה השבוע הפרסומת למזגני טורנדו שנעשתה באמצעות מקאן תל-אביב. עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-31% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.
הפרסומת להוט באמצעות ראובני-פרידן עם הפרזנטורית גל גדות הצליחה לשמור על מקומה כאהובה ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים בכ-7% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.7%.
שתי פרסומות לבנקים השתלבו השבוע בדירוג: קבוצת בנק לאומי המקדמת באמצעות מקאן תל-אביב את כרטיס "גודיז"; ומזרחי טפחות שעלה בקמפיין חדש באמצעות ראובני-פרידן. שתי הפרסומות ממוקמות במקום טוב באמצע הדירוג, אך הפרסומת ל"גודיז" משיגה נתונים טובים יותר גם בפרמטר האהדה וגם בפרמטר הזכירות.
הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, באמצעות אדלר-חומסקי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל. למרות זאת הוא לא הצליח להשתלב בדירוג.
זכורות ואהובות 30.5.19
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 482, זאת לעומת 456 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-33.8 מיליון שקל, זאת לעומת 32 מיליון שקל בשבוע שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.