עדי כהן, מנכ"ל פובליסיס מדיה בישראל, פורש מתפקידו לאחר שהחזיק בו כמעט 5 שנים. כהן יפרוש מהחברה לאחר שיימצא לו מחליף. במהלך תקופת כהונתו גדלה קבוצת פובליסיס והצליחה לצמצם את הפער מול חברות המדיה האחרות.
כהן נחשב ל"עוף מוזר" בתחום הפרסום והמדיה ולמי שלא מהסס להיכנס לקרבות גם עם גורמים חזקים ממנו. לקבוצת פובליסיס הוא הגיע לאחר ששימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל השיווק של סלקום והיה אחראי על תקציב שהיה אז מהגדולים בארץ. פובליסיס הייתה אז בעמדת חולשה יחסית לחברות המדיה האחרות, וכהן לא היסס להילחם בגופים חזקים ממנו כמו קשת, כאשר חשב שהיא מיטיבה עם חברות מדיה אחרות.
כהן גם לא היסס לפנות בתלונה לממונה על התחרות כשחשב שהתנאים בשוק אינם הוגנים, או להגיש בג"ץ נגד הרשות השנייה כשסבר כי זו אינה אוכפת מגבלות על השוק שהיא עצמה קבעה.
כהן הודה לעובדי פובלסיס מדיה, למנהליה וליורם באומן, נשיא קבוצת פובליסיס, על השותפות בהובלת החברה בתקופה מאתגרת.
באומן מסר: "פובליסיס מדיה, תחת ניהולו של עדי, התפתחה באופן דרמטי, ואני מודה לו על כל העבודה הטובה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.