חברת דלק רכב, יבואנית ב.מ.וו, חשפה היום (ב') את ליין הדגמים החדשים שהחברה מתחילה לייבא לישראל ושיווקם המוקדם מתחיל בימים אלה. את ההיצע פותחת ב.מ.וו סדרה 3 החדשה, שניצבת על פלטפורמה חדשה ומציגה עיצוב חוץ ופנים חדש. המכונית גדולה מסדרה 3 היוצאת, ניצבת על בסיס גלגלים ארוך יותר - 4 סנטימטרים, ומציגה מערך אבזור משודרג. כל הדגמים יצוידו בפנסים על טהרת ה-LED עם אופציה לפנסי לייזר, מערך פיקוד על בסיס שני צגים דיגיטליים גדולים ומער בטיחות עם מערכות סמי-אוטונומיות בדומה לאלו של סדרה 5.
רמות האבזור התקניות שופרו לעומת הדור היוצא וכוללות בין השאר מערכת לסיוע אוטומטי לחניה, חלון שמש ועוד. בשלב הראשון מתמקד השיווק בדגם ה-330e פלאג-אין עם מערכת הנעה מעודכנת בהספק משולב של 252 כ"ס. הרכב מזנק מאפס ל-100 קמ"ש ב-6 שניות ומסוגל לנוע עד 56 קילומטר על חשמל בלבד בהתאם לקן WLTP המחמיר. מחיר הדגם הבסיסי מתחיל ב-290 אלף ויגיע עד 360 אלף ברמות האבזור הגבוהות.
הבאה בתור היא מכונית הסאלון-פאר מסדרה 7, שעברה מתיחת פנים ועדכון תקופתי. מלבד שינויי עיצוב שמתמקדים בחזית ובחבילות עיצוב חיצוניות לבחירה, מגיעה המכונית עם יחידות הנעה חדשות או מעודכנות. גרסת הפלאג-אין, שתיקרא כעת 745e, מגיעה כעת עם מנוע בנזין 6 צילינדרים בנפח 3 ליטר במקום היחידה בנפח 2 ליטר של הדגם היוצא, ובשילוב עם מנוע חשמלי מחוזק וסוללה משודרגת מייצר כעת 394 כ"ס ומומנט משופר.
הרכב מסוגל לנוע עד 56 קילומטר על חשמל בלבד. גרסת ה-750 המחודשת מציעה הספק של 530 כ"ס, תוספת של 80 כ"ס לעומת הדגם היוצא. מערך הפיקוד חדש ומבוסס על צגים מוגדלים, וחבילת האבזור התקנית שמשווקת בישראל כוללת בין השאר מתלי אוויר נשלטים אלקטרונית ועוד. המחירים מתחילים ב-765 אלף שקל לדגם הפלאג-אין בתצורה הרגילה (795 לגרסה הארוכה) ומגיעים עד כ-1.06 מיליון שקל לדגם ה-750.
עוד דגם חדש לגמרי שהושק היום בישראל, הוא רכב הפנאי הגדול והמפואר X7, שממוצב מעל ה-X5. הרכב נמתח לאורך 5.15 מ' ולגובה 1.8 מ' וכולל שלוש שורות מושבים עם שבעה מקומות ישיבה וקיפול חשמלי. מערך הפיקוד מקביל לזה של סדרה 7, והרכב יוצע בישראל עם מתלי אוויר משלטים אלקטרוני. בשלב הראשון מושק הרכב בישראל עם שלוש גרסאות הנעה: 3 ליטר טורבו עם 340 כ"ס; טורבו דיזל עם 265 כ"ס; וטורבו דיזל ספורטיבי עם 400 כ"ס וזינוק מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות.
המחירים מתחילים ב-890 אלף שקל לדגם הטורבו-דיזל ההתחלתי ומגיעים עד 1.09 מיליון לדגם ה-50 הספורטיבי.
בנוסף הושקו עוד שתי מכוניות ספורט: גרסת הקבריו של סדרה 8 החדשה, שמשווקת בישראל מזה מספר חודשים ומצוידת במנוע V8 בהספק 530 כ"ס, הנעה כפולה, היגוי אחורי ועוד. מחירה מתחיל בכ-1.32 מיליון שקל. במקביל מושקת הרודסטר הדו-מושבית Z4 החדשה, עם מנועים בהספק 340 כ"ס, 258 כ"ס ו-197 כ"ס, גג נפתח חשמלית ועוד. המחירים נעים בין 359 ל-589 אלף שקל.
בדלק רכב מעריכים כי הקטנת הטבות המס על רכבי יוקרה היברידיים ונטענים, שתיכנס לתוקף בתחילת השנה הבאה, תביא להתייקרות שתנוע בין כ-30 אלף שקל בסדרה 3 פלאג-אין, כ-70 אלף שקל בסדרה 5 פלאג-אין ועד כ-120 אלף שקל בסדרה 7 פלאג-אין. עם זאת בחברה מציינים כי כל היצרנים באירופה מקטינים כיום את אספקת הדגמים "המחושמלים" לישראל כך שלא בטוח שניתן יהיה לענות על הביקוש הצפוי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.