משרדי פרסום המגישים עבודות לתחרויות פרסום הם דבר שגרתי, אך לא לעתים קרובות, אם בכלל, גוף תקשורת מקומי עושה זאת. אולם בשנים האחרונות הגבולות בין תוכן, פרסום ומדיה היטשטשו, ולכן כמעט מתבקש שמוציאים לאור יגישו עבודות המתמקדות בנישה זאת לתחרויות כאלה.
סנונית ראשונה ניתן לראות במהלך של זרוע התוכן הממותג של קבוצת "ידיעות אחרונות", שנקראת "Powered by", שנבחרה להיות אחת מחמש המועמדות הסופיות בתחרות Digiday Awards בקטגוריית "העיצוב הטוב ביותר" עם קמפיין למותג הרכב מיני קאנטרימן. החברה מועמדת לפרס לצד מהמו"לים מכובדים כמו "וושינגטון פוסט", בלומברג ו-NBC.
תחרות ה-Digiday Publishing Awards מיועדת למוציאים לאור שמשנים את התעשייה ונחשבת לתחרות היוקרתית ביותר בתחום, מעין מקבילה לפרסי האריה בפסטיבל הפרסום בקאן. הטקס ייערך השנה בניו יורק ב-12 בספטמבר, ובמסגרתו יוכרזו הזוכים בקטגוריות השונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.