רשת קפה ג'ו מרחיבה את הפעילות בחו"ל באמצעות פיילוט פיזי ומקוון. הרשת תחל לשווק את מוצריה בחנויות מזון בארה"ב, וזאת במקביל להקמת אתר סחר מקוון למכירות מוצריה. להערכת החברה, צפי המכירות מפעילות קפסולות הקפה בארה"ב יעמוד על כ-1.5 מיליון דולר בשנה הנוכחית ויוכפל לכ-3 מיליון דולר ב-2020.
בזירה הפיזית, קפה ג'ו החלה במכירה של מוצרים, ביניהם קפסולות תואמות נספרסו, בכ-10 חנויות מזון בארה"ב.
במקביל, בזירה המקוונת, קפה ג'ו הקימה מכירות אונליין עצמאי בארה"ב תחת השם JOEUSA למכירת מוצרים בתחום הקפה ואביזרים תואמים. בהקמת האתר הושקעו כ-100 אלף דולר, וברשת טוענים כי לאחר פיילוט של שלושה חודשי פעילות ראשונים, האתר רווחי.
ניהול האתר של החברה מתבצע מפלורידה, כשהמלאי נאסף ממחסנים ברחבי ארה"ב. בקפה ג'ו מעריכים כי בשנה הקרובה הפעילות בחו"ל תתרחב, ויש בכוונתה להיכנס גם לרשתות נוספות ובתי מלון. בהמשך, אומרים בחברה, בכוונתה לחדור לשווקים נוספים ביבשת אמריקה, בהם קנדה ומרכז אמריקה, זאת בנוסף לפעילות החברה באירופה וביפן.
קפה ג'ו נוסדה ב-1997 ומפעילה כיום כ-40 סניפים בזיכיון בנוסף לכ-200 נקודות לממכר קפה בחנויות הנוחות של מנטה. הפעילות של החברה מתחלקת לשניים: מפעל קפה שמוכר גם לשוק המוסדי; ורשת קפה ג'ו, שמחזור המכירות שלה מסתכם בכ-60 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.