תחרות הפרסום קאן ליינס ממשיכה להאיר את פניה לענף הפרסום הישראלי: יום לאחר שמשרד הפרסום מקאן תל-אביב זכה במדליית גרנד ובשתי מדליות זהב עבור העבודה THISABEL של איקאה, ועם הפרסום הבוקר (ג') על העבודות שעלו לשלב הגמר, מתברר כי יש עוד מספר מועמדויות למהלכים ישראליים.
הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות: שתי מועמדויות בקטגוריית אסטרטגיה, שלוש מועמדויות בקטגוריית דיירקט ומועמדות נוספת בקטגורית יחסי הציבור.
למשרד הפרסום ליאו ברנט יש מועמדויות בקטגוריית הדיירקט ובקטגוריית יחסי הציבור על העבודה "עוטף עזה" שעשה לבירה אלכנסדר. לסוכנות גפן טים יש מועמדות אחת בקטגוריית דיירקט על העבודה "דוריטוס מהדורת המגבת" שנעשתה עבור שטראוס, ולאדלר-חומסקי יש מועמדות אחת בקטגוריית מדיה עבור העבודה "כיפות בכותל" שנעשתה עבור פרוקטר אנד גמבל.
הכרזת הזוכים בקטגוריית המדיה צפויה הלילה, ובשאר הקטגוריות - מחר (ד') בלילה.
נזכיר כי זאת השנה הראשונה שבה עבר הזיכיון של התחרות מקבוצת שוקן לאיגוד חברות הפרסום, ובכל הנוגע למספר הגשות של עבודות מישראל נראה כי המהלך מוכיח את עצמו. השנה נרשמה, על-פי הערכות, עלייה של כ-20% במספר ההגשות מכ-130 לכ-165.
אמש (ב') כאמור התקיים טקס הענקת הפרסים הראשון, שבו זכה מקאן תל-אביב בשלוש מדליות. גם לאדלר-חומסקי & ורבשבסקי ולגיתם BBDO היו מועמדויות, אך הם לא זכו בפרס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.