הקיץ והחום שהוא מביא עמו משתקפים השבוע היטב בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו באמצעות מקאן תל-אביב, לאלקטרה באמצעות אדלר-חומסקי ולתדיראן באמצעות בורודה קפלן.
בין טורנדו לתדיראן יש קרב מעניין: תדיראן רושמת שיעורי אהדה גבוהים יותר מטורנדו - 13.7% לעומת 11.9% לטורנדו; אך בשיעורי הזכירה יש פער משמעותי בין שתי הפרסומות לטובת טורנדו: הפרסומת לתדיראן רושמת שיעור זכירה נמוך של 2.8%, בעוד שהפרסומת לטורנדו רושמת שיעור זכירה גבוה משמעותית של 9.9%.
הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא גם הזכורה ביותר השבוע, עם שיעור זכירה הגבוה בכ-22% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%. תדיראן ואלקטרה צמודות בשיעורי הזכירה, אך יש פער גדול ביניהן לטובת תדיראן בשיעורי האהדה.
הפרסומת ל-9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.7%.
הקמפיין ללאומי קארד MAX באמצעות מקאן תל-אביב הוא המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-860 אלף שקל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 520 (לעומת 491 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-36.5 מיליון שקל (לעומת 32.5 מיליון שקל בשבוע שעבר).
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.