שינויים בצמרת טאבולה ישראל: ל"גלובס" נודע כי אלירן בן יהודה, מנהל הפעילות בישראל, מונה למנהל גלובלי בחברה.
במסגרת תפקידו החדש יקים בן יהודה מחלקת הפצה של תוכן ממומן. המחלקה תעסוק בלקוחות שעובדים בהיקפי פעילות גדולים גם בצד המכירה וגם בצד הקנייה, ותסייע לפבלישרים לקנות תנועה ממומנת ולהרוויח עליה. מדובר בפעילות שהתבצעה בפועל עד היום אבל לא בצורה מרוכזת.
טאבולה היא פלטפורמת המלצות תוכן המספקת נתונים ליותר ממיליארד משתמשים בחודש. בן יהודה הצטרף לחברה לפני חמש שנים, ממש בתחילת דרכה, והיה בן אלה שעמדו בחוד החנית של הכניסה לפעילות לישראל. תחת ניהולו הפכה טאבולה לפלטפורמה המלצות התוכן הגדולה בארץ עם התקשרויות לאתרים כמו ynet, וואלה, "גלובס" ועוד.
קודם לכן היה בן יהודה שותף בסוכנות הפרסום הדיגיטלי אאוטיקם מדיה. נכון לעכשיו לא ידוע אם הוא ימשיך לנהל במקביל גם את הפעילות בישראל, שכן בינתיים לא מונה לו מחליף.
טאבולה ידועה כחברה השומרת בקנאות על ענייניה הפנימיים, והיחיד שבדרך-כלל נחשף תקשורתית הוא המייסד אדם סינגולדה. לפיכך לא הגיבו בחברה על השינוי המתהווה, אך בימים האחרונים ביצע בן יהודה עדכון מעומעם בפרופיל הלינקדאין שלו. גורמים בתעשייה הבהירו כי מדובר בתפקיד גלובלי חדש אשר יתרכז בעבודה בארצות-הברית ובאירופה.
אלירן בן יהודה סירב להתייחס לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.