החברה המרכזית (קוקה-קולה ישראל), שבשליטת דודי ורטהיים ובניהולו של יורם שגיא מבצעתמינויים ראשונים בחטיבת האלכוהול הממוזגת שלה. ל"גלובס" נודע כי יאיר לוי, מנהל השיווק של IBBLS מונה לסמנכ"ל שיווק אלכוהול ויין; וכי אלעד חורש, מי ששימש עד לאחרונה כמנהל השיווק של יקב תבור, מונה לסמנכ"ל שיווק בירה ויטפל במותגים קרלסברג, טובורג סטלה ארטואה ונוספים. במקביל, רז שרון, מי ששימש עד כה כמנהל מותגי הגיוון בשיווק תחום הבירות, מונה למנהל שיווק תחום היין בחברה.
המינויים הם הראשונים בחברת האלכוהול הממוזגת של הקבוצה (איחוד החברות מב"י, IBBLS ויקב תבור) בניהולו של יזהר אפרתי, עליה דווח לראשונה ב"גלובס". במסגרת המהלך החברה המרכזית מיזגה את IBBLS לחברת האלכוהול שלה, מבשלות בירה ישראל, או בקיצור מב"י (קרלסברג ישראל).
IBBLS הוקמה כחברה-בת של מבשלות בירה ישראל (קרלסברג ישראל) ופעלה משנת 2002 בתחום המשקאות האלכוהוליים והיין, והיא יבואנית של מותגים כמו וודקה סמירנוף, ג'וני ווקר, ג'ין גורדונס, אפרול, וקמפרי, והיא גם הייתה בעלת השליטה ביקב תבור.
במסגרת המיזוג שהושלם במאי האחרון, החברה המרכזית איחדה בין הנהלת IBBLS להנהלת מבשלות בירה ישראל (קרלסברג ישראל), ויזהר אפרתי, עבר כאמור לנהל את חברת האלכוהול הממוזגת. במקביל, מי ששמש עד לאחרונה כמנכ"ל מבשלות בירה ישראל, רונן אבישר, הועבר למערך הפעילות הבינלאומית של קבוצת החברה המרכזית על מנת לקחת חלק בהטמעת החברה הדרום-אפריקאית Clover שנרכשה לאחרונה על-ידי הקבוצה.
בחברה המרכזית אישרו את הפרטים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.