התחרות בתחום הטלוויזיה עולה מדרגה, והפעם מכמה כיוונים במקביל. הבוקר (ב') הודיעו פרטנר וסטינג (מבית yes) על מהלכים שיווקיים חדשים, אך הבשורה מגיעה הפעם דווקא מכיוונה של חברת הוט, שלראשונה בתולדותיה הודיעה הבוקר על ניסוי שמטרתו לצמצם את כמות הממירים והעברת שידוריה על טלוויזיות חכמות ללקוחות הטריפל שלה. אין ספק כי מדובר במהלך אסטרטגי וחשוב מאד מבחינת הוט, וזאת כחלק מהמגמה של העברת השידורים שלה באופן מלא על גבי האינטרנט, בדומה למתחרותיה.
נזכיר כי לאחרונה הודיעה סלקום על שיתוף-פעולה עם נטפליקס, במסגרתו היא תשלב את שידורי נטפליקס בהצעת התוכן שלה בממיר החדש שלה. אם או בלי קשר, פרטנר החזירה את ההטבה שהיא מעניקה ללקוחות חדשים של חצי שנה סבסוד של נטפליקס.
הבוקר גם סטינג, מותג הטלוויזיה הצעיר של yes, מגביר לחץ ומכריז על מבצע - 65 שקל לחצי שנה עם התקנה חינם של טכנאי. המבצע החדש של סטינג טומן בחובו שינוי במודל העסקי של השירות, שהיה בתחילה בנוי בצורה של חבילות שהצרכן בחר לרכוש, ומעבר למודל שבו החברה מוכרת את כל הערוצים שלה בחבילה אחת. מודל זה טומן בחובו גם העלאת מחיר.
נציין כי בקרוב עומדת yes לצאת עם חבילת טריפל חדשה ומלאה, וזאת במסגרת הפעילות המאוחדת של החברות-הבנות בבזק, ויש להעריך כי העובדה שהיא צפויה להעמיק את התחרות בקרב לקוחות שמחפשים חבילות טריפל - רק האיצה את המתחרים להגיב במבצעים כאלה ואחרים. בנוסף, yes הכריזה לאחרונה על מעבר הדרגתי לשידורים על גבי האינטרנט וירידה מהלוויין.
המהלך הניסיוני של הוט מראה עד כמה מורכבת התקופה מבחינת חברות הכבלים בכלל בעולם ובישראל בפרט. הדרישה של הציבור הוא לשירותי טלוויזיה מתקדמים והידודיים (אינטראקטיביים) מבוססי אינטרנט, ולכן הוט חייבת להתאים את עצמה למגמה, וזה המהלך הראשוני, כאשר גם בחברה מודים כי בסופו של דבר לא יהיה מנוס ממעבר מלא לשידורי טלוויזיה על גבי האינטרנט.
כאמור, המהלך של הוט מיועד ללקוחות הטריפל בלבד, כך שהלקוח חייב שיהיה לו ממיר רגיל אחד בבית, ובטלוויזיות נוספות ניתן יהיה להשתמש בסטרימר פתוח כדי להוריד את האפליקציה של הוט, או דרך טלוויזיה חכמה שהאפליקציה כבר תגיע מובנית בתוכה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.