אין שינויים רבים השבוע בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא הפרסומת של 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן. שיעור האהדה נמוך בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.5%.
הפרסומת הזכורה ביותר היא הפרסומת למזגני טורנדו באמצעות מקאן תל-אביב ובכיכובה של רותם סלע. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%.
הפרסומת לסלקום באמצעות גיתם BBDO היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל. למרות ההשקעה הגדולה, הפרסומת לא מתברגת בדירוג הזכורות והאהובות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע החולף בטלוויזיה עומד על 514 (לעומת 520 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-36.0 מיליון שקל (לעומת 36.5 מיליון שקל בשבוע שעבר).
זכורות ואהובות 27.6
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.