צמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות נשארת זהה לשבוע שעבר: בראש דירוג הפרסומות הזכורות ממוקמת הפרסומת לטורנדו של מקאן ת"א, בכיכוב רותם סלע. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הנמוכים בכ-6% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8%.
"9 מיליון" מובילה גם השבוע את דירוג הפרסומות האהובות, עם שיעור האהדה הגבוה ביותר, אך שיעור הזכירה הנמוך ביותר. הפרסומת של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב רושמת שיעור אהדה הנמוך בכ-16% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.3%.
הקמפיין לבנק לאומי למשכנתאות באמצעות מקאן ת"א הוא המושקע ביותר השבוע. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-985 אלף שקל . למרות ההשקעה, הקמפיין לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות.
עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 497 (לעומת 486 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ- 32.2 מיליון שקל (לעומת 35.4 מיליון שקל בשבוע שעבר).
זכורות ואהובות 11.7
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.