עונת החתונות בשיאה. בכל יום הסטורי שלנו מתמלא בחתונות - נוצצות יותר ופחות. במגזין "My Day" החליטו להפוך את היום החשוב ביותר בזוגיות למקום המשלב ביזנס, קהילה וחתונה, ופתחו קבוצת פייסבוק בשם "הכלות של My Day", שאגב מזמינה גם גברים להצטרף.
נילי גולץ, מנהלת הקהילה, סיפרה ל"קומיוניקאסט" איך קבוצת פייסבוק יכולה לתת ערך מצד אחד ולקדם את העסק מצד שני, מה עושים כשיש שאלות 24/7, ומהם תנאי הקבלה לקהילה.
האזינו לפרקים נוספים של "קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן ודנה מושקוביץ-גלבוע
ניתן למצוא עשרות פרקים נוספים באפליקציות הפודקאסטים השונות. אפשר גם בספוטיפיי
■■
Communicast הוא פודקאסט על קהילות וחיבורים. בפודקאסט תשמעו על מנהלי קהילות ויזמים שמחברים אנשים ועסקים. בכל פרק נדבר על קהילות, יזמות, שיווק וצמיחה ואיך כל אלה מתחברים לביזנס.
הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס" ובתמיכת Rise TLV.
את הפודקאסט מנחות טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם המחבר חברות ויחידים ומרחיב את רשת הקשרים המקומית והגלובאלית שלהם על ידי ארוחות סודיות. טליה מתמחה בשיווק, ניהול ופיתוח עסקי בינלאומי ונמנת על מייסדי קבוצת מנהלי הקהילות של ישראל מטעם התוכנית הגלובלית של פייסבוק CLC - community leadership program ; ודנה מושקוביץ-גלבוע, יזמת תיירות דיגיטלית, מנהלת קהילות טיולים ויוצרת התוכן בבלוג הטיולים Flying Dana.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.