"צריך לייצר לפריפריה מענה, חדשנות פתוחה שצריכה לצמוח גם מבחוץ וגם מבפנים" - כך אמרה אמש (ג') מאיה קלדרון, סמנכ"לית חדשנות ופיתוח עסקי בדואר ישראל, בוועידת MAD 2019 של "גלובס".
לדברי קלדרון, "אנחנו בנקודה של טרנספורמציה בעולם הסחר האלקטרוני, וצריך להשתמש בנכסים גם של משרדי הממשלה וגם של המגזר הפרטי כדי לאפשר לסטארט-אפים לייצר חדשנות. היום אי-אפשר לדבר על ריבוי ערוצים, היום מדברים על תהליך שלם, והדברים לא מתחברים בלי התשתית הפיזית.
"אנחנו יושבים על הרבה חדשנות בתחבורה, לוגיסטיקה, ביג דאטה, עיר חכמה. כל המידע צריך להיות מונגש לטובת הפריפריה. בדרך-כלל הערוצים הפרטיים מתרכזים בערים המרכזיות, אבל מה שאנחנו אומרים זה שצריך להיות בכל מקום, שצריך לשלב כוחות ולהשתמש בכל הידע שיש בארץ ולייצר לטובת האוכלוסייה שירותים חדשים".
עוד אמרה קלדרון כי "דואר ישראל זו פלטפורמה שמאפשרת חדשנות וחיבור של כל הנקודות, כך שתיווצר אינטגרציה בין חברות השילוח לדואר בכל העולם באופן כזה שיחבר את הפריפריה. בסופו של דבר אנחנו חברה לאומית שחייבת להימצא ב-100% מהמקומות עם 700 סניפים ו-1,300 נקודות שמקיפים 90% מהיבוא האישי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.