חברת סנאפ דיווחה הלילה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2019, עם תוצאות טובות מציפיות השוק. הכנסות החברה עמדו על 388 מיליון דולר, צמיחה של 48% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, ומעל ציפיות האנליסטים להכנסות של 360 מיליון דולר. המניה מזנקת במעל ל-10% במסחר המאוחר.
גם ההפסד למניה עמד על 6 סנט, תוצאה טובה מציפיות האנליסטים להפסד של 10 סנט למניה. ההפסד הנקי עומד על 255 מיליון דולר, שיפור של 28% לעומת ההפסד ברבעון המקביל בשנה שעברה שהיה 353 מיליון דולר.
סנאפ השיקה עיצוב מחודש לאפליקציית החברה לאנדרואיד בחודש אפריל. מניות סנאפ עלו במעל 180% מאז שהגיעו לשפל של כל הזמנים במחיר 4.99 דולר למניה ב-21 בדצמבר.
מספר המשתמשים היומיים הפעילים עליו דיווחה החברה היה גם הוא מעל הציפיות - 203 מיליון לעומת ציפיות ל-192.4 מיליון משתמשים, והראה צמיחה בהשוואה לרבעון הראשון של 2019 שבו החברה דיווחה על 190 מיליון משתמשים, ובהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה בו מספר המשתמשים עמד על 188 מיליון. ההכנסה הממוצעת למשתמש עמדה על 1.9 דולר, לעומת ציפיות להכנסה של 1.84 דולר.
שולי הרווח של החברה עומדים על 46%, שיפור ניכר לעומת 30% ברבעון המקביל בשנה שעברה. החברה פרסמה גם תחזית לרבעון השלישי, לפיה היא צופה שהכנסותיה ברבעון זה יהיו בין 410 ל-435 מיליון דולר.
מנכ"ל החברה אוון שפיגל הצהיר כי "הצמיחה בקהילה שלנו, המעורבות וההכנסות הם תוצאה של מספר שינויים שביצענו ב-18 החודשים האחרונים. אנחנו מצפים להמשיך לנצל את המומנטום ולהראות התקדמות משמעותית בכל אחד מהאיזורים האלה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.