נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן תל-אביב, התארח באולפן המיוחד של "גלובסטוק" בהנחיית ליאת רון בוועידת MAD בהיכל התרבות בתל-אביב. הוא חושב שהשיח על מותגים כדת כבר שייך לעבר, ומסביר מה בעצם הצרכן הישראלי מחפש, גם בפוליטיקה.
האזינו לשאר פרקי השבוע
● טל גלבוע: "יאיר נתניהו הפנה אותי ללשכת ראש הממשלה"
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.