רשת המשביר לצרכן מחסלת את מחלקות הטואלטיקה בסניפיה - כך נודע ל"גלובס". הרשת שבשליטת רמי שביט קיבלה החלטה לסגור את מחלקות הטואלטיקה אשר פועלות בסניפים שלה. ההחלטה התקבלה על רקע השחיקה שלהן את הרווחיות של הרשת, התחרות שמציעות קמעונאיות נוספות בענף, היחלשות כוח הקנייה על רקע המכירה של רשת ניו-פארם (כיום Be) לשופרסל, וכמובן ההעדפה להכניס במקומן מותגים חדשים ואטרקטיביים יותר אשר תרומתם לרווח הגולמי משמעותית יותר. עם זאת, בחלק מהסניפים יישארו דוכני בסט סלרס ליד הקופות.
בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" כי במשביר לצרכן פועלים להקים חנות מקוונת באמזון עבור חלק מהקטגוריות שעשויות להתאים עבורה במקביל להקמת חנות אונליין מקוונת באתר שלה. מטרה של שני המהלכים היא אחת: להעביר תוך שלוש שנים 10% ממחזור המכירות של החברה למכירות מקוונות, כלומר להגיע להיקף מכירות שנתי באונליין של 100 מיליון שקל.
קבוצת המשביר נסחרת בבורסה בתל-אביב לפי שווי שוק של כ-140 מיליון שקל, ותחתיה פועלים 38 סניפי כלבו בפריסה ארצית וכן מועדון פיננסים 365 - בה היא מחזיקה כ-50%. בסיכום 2018 הכנסות קבוצת המשביר עמדו על כמיליארד שקל, לצד הפסד נקי של כ-10 מיליון שקל. השטח המסחרי של הרשת משתרע על כ-110 אלף מ"ר ברוטו, והיא מעסיקה כ-3,200 עובדים, מתוכם כ-1,200 דיילים ועובדי זכיינים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.