חברת מאנדיי.קום הודיעה היום (ג') בצהריים על סבב גיוס שני בתוך שנה, שבוצע לפי גיוס של 1.9 מיליארד דולר. מדובר בצמיחה של פי ארבעה בשווי לעומת הסבב הקודם. מאנדיי, שמפתחת פלטפורמה לניהול עבודה בארגונים, גייסה עד כה 234 מיליון דולר ומעסיקה כיום 265 עובדים. בראיון בלעדי ל"רוד שואו", פודקאסט ההייטק החדש של "גלובס", חשפו מייסדי החברה, רועי מן וערן זינמן, את שיטת השיווק שלהם, שהובילה אותם להצלחה.
מן: "יש לנו קהל גדול של עסקים קטנים. היה לנו מאוד חשוב שאנשים יתנסו לבד במוצר ויחליטו לשלם בלי שאף אחד מדבר איתם - גם החשבונות הגדולים. אנחנו גם מבצעים מרקטינג מוכוון צרכנים. זה לא משהו שאתה אומר למנכ"ל, אבל אנחנו הולכים על מסרים צרכניים, רגשיים. שמים דגש על מה שאנשים לא אוהבים בעבודה שלהם והיו רוצים לשנות"
איך משלבים סטארט-אפ אינטנסיבי עם חיי משפחה?
זינמן: "לבלות זמן עם המשפחה שלך זה סופר חשוב, וגיליתי שההחלטות הכי טובות שקיבלתי היו מכך שקיבלתי פרספקטיבה, דווקא מחוץ לסיטואציה. אני לא מאמין בכל הסיפורי גבורה של האלו שישנים שלוש שעות בלילה. לפעמים זה נדרש, אבל זאת לא צריכה להיות דרך חיים".
האזינו לפודקאסט "רוד שואו" - שיחות עם אנשים שעושים את ההייטק הישראלי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.