קבוצת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, משתלטת השבוע על ראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. הפרסומת לבזק, בכיכובם של גידי גוב והשחקן שאול מזרחי בדמותו של זוהר ארגוב, היא הפרסומת הזכורה ביותר עם שיעור זכירה הגבוה בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%. הפרסומת היא גם המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה שעומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על 1.7 מיליון שקל.
הפרסומת ל-yes, בכיכובם של חוה אלברשטיין וסטפן לגר, היא האהובה ביותר, אך שיעור האהדה לה נמוך בכ-17% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.0%.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 516, לעומת 544 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-31.1 מיליון שקל, לעומת 35.5 מיליון שקל בשבוע שעבר.
זכורות ואהובות 1.8
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.