חברת איתמר מדיקל דיווחה אתמול (ג') כי סגרה רבעון נוסף של צמיחה עקבית בהכנסות. החברה רשמה הכנסות של 7.4 מיליון דולר ברבעון, צמיחה של 21% לעומת התקופה המקבילה. מתוך אלה, 6.5 מיליון דולר נבעו ממכירת מוצר הדגל, ה-Watchpat, מכשיר החברה לאבחון דום נשימה בשינה בבית הלקוח (ולא במעבדת שינה). תחום זה צמח ב-16%. ההכנסות ממוצר ה-Watchpat בארה"ב עמדו כל 5 מיליון דולר, גידול של 18%. הרכיבים המתכלים היוו 65% מן ההכנסות, לעומת 60% בתקופה המקבילה, עדות לכך שהרופאים ממשיכים לרשום את המוצר גם אחרי תקופת ההתלהבות הראשונה.
הרווח הגולמי עמד על 5.7 מיליון דולר, שיעור של 77.9%, לעומת 76.4% בתקופה המקבילה. למרות הרווחיות הגולמית הגבוהה, החברה רושמת הפסד תפעולי, הפעם של 1.7 מיליון דולר (לעומת 0.9 מיליון ברבעון המקביל), בעיקר בגלל עלויות שיווק, בארה"ב ובמדינות חדשות. ההפסד הנקי עמד על 2 מיליון דולר.
במחצית הראשונה של השנה בכללותה רשמה החברה הכנסות של 13.4 מיליון דולר, גידול של כ-15% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה. ההפסד הנקי עמד על 3.1 מיליון דולר, לעומת כמעט איזון בתקופה המקבילה, זאת בעיקר בשל עלויות מו"פ גבוהות יותר.
עוד הודיעה החברה כי הרחיבה את שיתוף-הפעולה שלה עם חברת BioTel Heart , חברת ניטור מקוון בתחום הקרדיולוגיה, אשר תשווק את המוצר של איתמר מדיקל לחלק מלקוחותיה.
איתמר מדיקל הונפקה בנאסד"ק במרץ 2019, לאחר מעל עשור של מסחר בתל-אביב. למרות התקדמות עסקיה כמתוכנן, איבדה מנייתה 24% מערכה מאז ההנפקה. זאת, בניגוד למגמה במדדי חברות המכשור הרפואי האמריקאים. נראה כי הירידה נובעת מירידה בעניין בחברה לאחר ההנפקה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.