במרץ 2020 ייצא לדרך הקו החדש של אל על, שלראשונה יחבר בטיסות ישירות בין טוקיו לתל-אביב. הקו יפעל במתכונת של שלוש טיסות שבועיות. הביקוש לטיסות ליפן עלה בשנים האחרונות על-ידי הקהילה העסקית ועל-ידי תיירות הפנאי.
עד כה הטיסות מישראל התבצעו דרך עצירה ביעד ביניים בין היתר עם אירופלוט (עם עצירה במוסקבה), טורקיש איירליינס או חברת התעופה מהונג קונג קתאי, שמציעה טיסות המשך מהונג קונג בדומה להיינאן הסינית.
טיסות עם עצירה אחת בדרך-כלל מתחילות במחיר של 700-800 דולר בהתאם לעונתיות. הטיסה הישירה של אל על תימשך 11:30 שעות בטיסת ההלוך ו-12:30 בטיסת החזור.
היום (ג') פרסמה אל על מחיר מבצע במסגרת קידום מכירות למקדימים להזמין - טיסות הלוך ושוב במחיר של 999 דולר (מס הנמל שכלול במחיר עומד על כ-70 דולר). המחיר שלא במסגרת מבצע, לפי אל על, יתחיל ב-1,200 דולר לכרטיס, כאשר החברה גם תציע כרטיס בסיס במחיר של כ-1,000 דולר (לא כולל מזוודה). מחיר התחלתי לכרטיס במחלקת העסקים הוא 2,999 דולר. מחיר המבצע תקף למזמינים עד ל-10.9.19 לטיסות שיתחילו מאמצע חודש מרץ עם מלאי מוגבל (כ-500 כרטיסים), בהתאם למחלקת הרישום בכל טיסה.
הטיסות ינחתו וימריאו מנמל התעופה נאריטה שנמצא במרחק של כ-72 ק"מ ממרכז טוקיו. הטיסות של אל על ליפן יבוצעו במטוסי הדרימליינר.
אל על מחזקת את פעילותה בטיסות טראנס-אטלנטיות, ולאחרונה השיקה קווים לסן פרנסיסקו, ללאס וגאס ולאורלנדו שבארה"ב (בחודשי הקיץ), וב-2020 היא תתחיל להפעיל טיסות ישירות לשיקגו.
צי המטוסים של אל על, הכולל 43 מטוסים, מונה 11 מטוסי דרימליינר מתוך 16 מטוסים שרכשה החברה ושייכללו בצי עד מרץ 2020.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.