פייסבוק מקשיחה את הדרישות ממפרסמי מודעות פוליטיות בארה"ב, כחלק ממאמציה להפוך את הפלטפורמה למאובטחת יותר לקראת הבחירות לנשיאות ב-2020. החברה הודיעה היום כי המפרסמים ידרשו לספק לפייסבוק מידע נוסף על הארגון אליו הם משתייכים כדי לפרסם מודעה, והצהירה כי הסיבה לצעד, שייכנס לתוקף באמצע ספטמבר, היא שחלק מהמפרסמים משתמשים בשמות מטעים כדי לנסות להסוות את זהותם.
מדובר בהתפתחות לדרישות שפייסבוק הציגה בשנה שעברה, כשהחלה לדרוש מכל מי שרוכש מודעות פוליטיות בארה"ב לאמת את זהותו ואת המיקום שלו. כעת המפרסמים ידרשו גם לספק ראיה לכך שהם חלק מהארגון שהם טוענים שהם מייצגים. חלק מהארגונים יידרשו לספק לפייסבוק מספר עסקי, ארגונים ממשלתיים או צבאיים ידרשו לספק כתובת אימייל עם סיומת שמוכיחה שמדובר בארגון מסוג זה, ומפלגות יצטרכו לספק מספרי זיהוי של וועדת הבחירות הפדרלית.
בנוסף לדרישות ממפרסמים, המודעות עצמן יכילו במסגרת השינויים מידע רב יותר על המפרסמים שיהיה שקוף עבור המשתמשים, ופייסבוק תחל לאפשר גם לארגונים קטנים יותר ופוליטיקאים מקומיים לרכוש מודעות פוליטיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.