פרשמרקט שבשליטת האחים אמיר מציגה גידול של 2% בהכנסות הרבעון השני של 2019 שהסתכמו בכ-258 מיליון שקל, זאת לעומת הרבעון המקביל אשתקד. גם בשורת הרווח הגולמי רושמת רשת קמעונאות המזון עלייה של 3% ברבעון ביחס לרבעון המקביל שהסתכמה בכ-87 מיליון שקל. ואולם, השיפור בפרמטרים הללו לא התגלגל לשורת הרווח שנחתכה בכ-12% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, כשהרווח הנקי הסתכם בכ-13 מיליון שקל. בחברה מציינים כי עיקר הירידה נגרם בשל יישום לראשונה של תקן הדיווח החשבונאי IFRS16 .
בסיכום מחצית השנייה של 2019 מציגה פרשמרקט גידול של 3% בהכנסות לעומת המחצית הראשונה של 2018 שהסתכמו בכ-515 מיליון שקל. גם הרווח הגולמי צמח בסיכום המחצית והפעם בשיעור של 4% והסתכן בכ-172 מיליון שקל. ואולם בדומה למגמה ברבעון, גם בסיכום המחצית מציגה הרשת ירידה ברווח הנקי של 10% ביחס למחצית המקבילה אשתקד אשר הסתכם בכ-26 מיליון שקל. בחברה מציינים כי הרווח בחציון הנוכחי הושפע בעיקר מיישום תקן חשבונאות IFRS16 וכי בנטרול השפעתו הרווח הנקי של החברה לחציון הראשון עומד של כ-28 מיליון שקל.
אגב, בבחינת הפדיונות בחנויות הזהות במחצית רושמת פרשמרקט צמיחה של 3.2%.
רשת המזון שבשליטת האחים שלומי ויוסי אמיר מפעילה 31 סניפים המשתרעים של שטחי מכירה של כ-22 אלף מ"ר. מרבית סניפי החברה הינם סניפים "שכונתיים", הממוקמים על פי רוב בשכונות ובמרכזי ערים. ברשת מועסקים כ-1,250 עובדים.
לפני חודש וחצי חתמה החברה על הסכם לרכישת רשת סופר דוש מבתי המונה ארבעה סניפים בתמורה לסך של 138 מיליון שקל. בחברה מעדכנים כי העסקה טרם הושלמה נכון למועד הדוח, וזאת משום ש"החברה טרם השלימה את המו"מ על כל הסכמי השכירות החדשים עם בעלי המקרקעין של הסניפים הנמכרים וטרם התקשרה בהסכמי שכירות חדשים". עוד נציין כי החברה אישרה ב-14 ביולי חלוקת דיבידנד של 220 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.