אמזון נערכת להשקה בישראל בשבוע הבחירות ולפני ראש השנה - כך עולה מהודעה ששלחה אתמול בערב (ב') ענקית המסחר המקוון למוכרים הישראלים.
אמזון ביקשה מהמוכרים להיות מוכנים החל מהשבוע שלאחר ה-12 בספטמבר, תוך שהיא מציינת כי מרגע ההשקה התנועה באתר המקומי תזנק, ואף מדגישה "תנו עדיפות למוצרים שיכולים להימכר יפה בראש השנה". עוד מבקשת אמזון מהמוכרים "ודאו כי המחירים שלכם תחרותיים", ודאו שהמבצעים שלכם נגישים, והשלימו את הבדיקות לקראת העלייה לאוויר.
במייל ששלחה לאחרונה אמזון למוכרים הישראלים, היא מציינת כי הקטגוריות הפופולריות שלה הן ג'אדג'טים וסלולר, מחשבים אישיים, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי תינוקות, ציוד לפעילות שטח, ציוד ספורט, ציוד למטבח, הנעלה, מוצרים לבית, מוצרי טיפוח וביגוד.
לצד המורכבויות, נראה כי בשנה וחצי האחרונות ביצעה אמזון התקדמות מהירה ואדירה בכל מה שנוגע לפעילות מסחר מקוון מקומית. בסך-הכול ארבעה חודשים חלפו מאז הלילה שבו הודיעה לספקים כי היא מזמינה אותם לקחת חלק בתוכנית המכירה המקומית.
לפני כשנה, במאי 2018, אמזון החלה לגייס מתרגמים לעברית למשרה במטה בלוקסמבורג ממנו מנוהלת הפעילות המרכזית שלה באירופה. חודשיים מאוחר יותר, ביולי אשתקד, אמזון יצאה במבצע משלוחים חינמיים בהזמנות של למעלה מ-80 דולר כדי לבחון את תגובת הישראלים לרכישות שכוללות מע"מ. המבצע זכה להצלחה אדירה. חודש נוסף לאחר מכן פרסמה אמזון סקר בעברית שמכוון למוכרים ישראלים על שיטות תמחור וערוצי מכירה, וחודשיים אחר-כך בכירים באמזון הגיעו לישראל לסדרת פגישות עם חברות שילוח מקומיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.