בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע טורנדו עם הפרסומת: "מזגן מיני מרכזי - מערכת מיזוג אמינה חזקה ושקטה (שולט בבית)", באמצעות משרד הפרסום מקאן. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-32% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%.
בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת הפרסומת של תדיראן, "שולטים במזג-האוויר (עוצמתי לא מתעייף)", באמצעות משרד הפרסום בורודה-קפלן. שיעור האהדה נמוך בכ-15% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.7%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של מפעל הפיס, "חיש גד - זה אתה עם עוד קצת כסף", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע, עם סך השקעה העומד על כ-1.04 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 442 (לעומת 465 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-24.7 מיליון שקל (לעומת 28.1 מיליון שקל בשבוע שעבר).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.