השבוע פורסמו הקלטות של ראש הממשלה בנימין נתניהו צועק על מי שכיהן אז כשר התקשורת, איוב קרא, שמוכיחות שהוא התערב ועוד איך בשוק התקשורת.
מתנגדיו חוגגים: "יש פה אקדח מעשן, הוא פעל בניגוד עניינים". מעריציו נוחרים בבוז: "מה הביג דיל, כולה ניסה להציל את ערוץ 20".
והאירוע הזה הוא בדיוק הדוגמה הכי קלאסית שיש לתופעת נתניהו. האיש שאי-אפשר לשבור אותו ציבורית, שנדמה שלא משנה מה יעשה, מעריציו רק יעריצו אותו יותר ומתנגדיו רק ישנאו יותר.
הפרק החדש של הפודקאסט "הצוללת של גלובס" עוסק בדיוק בתעלומה הזאת ומנסה לפצח את סוד ההצלחה של המותג נתניהו. נדבר על פלגנות, על כריזמה, על יהירות, על קורבנות, וגם על תיקי האלפים כמובן.
אז מה הופך את נתניהו - האיש שאם לא יקרה שום דבר דרמטי עשוי להיבחר בפעם השישית לראשות הממשלה - למותג הפוליטי הכי חזק שהיה כאן אי-פעם?
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.