יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בקבוצת סלקום, פורש מתפקידו. סלקום הודיעה היום כי ניר שטרן, מנכ"ל הקבוצה, קיבל את בקשתו של סבג לפרוש לאחר שמונה שנים כסמנכ"ל השיווק בקבוצה. סבג החל את דרכו בסלקום כאיש מכירות וטיפס והגיע עד לדרגת סמנכ"ל השיווק של הקבוצה.
שטרן אמר: "יוני הוביל בהצלחה רבה את אגף השיווק והיווה גורם מרכזי בביסוס מעמדה של סלקום כקבוצת תקשורת חזקה. בתקופתו הפכה סלקום לפורצת דרך במהלכים השיווקיים והפרסומיים שהובילה ובראשם החדרת שרות סלקום TV וביסוסו כשרות מוביל בשוק הטלוויזיה. הישגיו של יוני זכו לאורך השנים להכרה והערכה רבים, הן בתוך החברה והן בשוק כולו".
עמי אראל, יו"ר דירקטוריון קבוצת סלקום, ציין: "יוני שימש כסמנכ"ל שיווק מוערך ומהווה דוגמה לצמיחת מנהלים מצוינים מתוך החברה. אני מודה ליוני בשמי ובשם דירקטוריון החברה על מקצועיותו, מסירותו ותרומתו הרבה למען החברה".
סבג מסר: "לאחר כשני עשורים בקבוצת סלקום, אני מסיים את תפקידי ופונה לאתגרים חדשים. סלקום היוותה עבורי בית, בו גדלתי והובלתי תהליכים רבים ומשמעותיים. אני מודה לניר, לעמי ולעובדי אגף השיווק על שותפות עמוקה ופורה לאורך השנים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.