אמזון השיקה בסוף השבוע תוכנית חדשה לכלל משתמשי העוזרת הווירטואלית אלכסה בארה"ב, במסגרתה כל אחד יוכל להציע תשובות לשאלות עליהן העוזרת האישית עדיין לא מצליחה לענות באופן אוטומטי. התוכנית החדשה נקראת Alexa Answers. במקרים בהם משתמשים ששאלו את אלכסה שאלה יקבלו תשובה שהוצעה במסגרת התוכנית, היא תיידע את המשתמשים כי מקור התשובה שקיבלו הוא מ"לקוח של אלכסה".
בשנה שעברה התכנית הושקה בגרסאת בטא מצומצמת שאפשרה השתתפות רק ע"י קבלת הזמנה אישית, ובאמזון אמרו לאתר Fast Company כי מאות אלפי תשובות כבר נאספו בדרך זו, וכי אלכסה כבר הציעה את אותן תשובות למשתמשים מיליוני פעמים. החברה גם אמרה כי תשתמש באלגוריתמים ובעורכים אנושיים על מנת לסנן תשובות לא נכונות או פוגעניות שהוצעו ע"י משתמשים, וכן במערכת שתאפשר לגולשים לדרג אותן ע"י מתן הצבעה חיובית או שלילית.
אלכסה הגיעה במשך שנתיים ברצף למקום השלישי בתחרות ידע שמציגה 800 שאלות שונות לעוזרות וירטואליות, שנערכה ע"י קרן ההון סיכון Loup Ventures. במהלך השנתיים הללו, במקום הראשון בתחרות זכתה העוזרת האישית גוגל אסיסטנט - שנעזרת בבסיס הידע הרחב שגוגל צברה במשך שנים בזכות מנוע החיפוש הפופולרי של החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.