אחרי 6.5 שנים: ענת גבריאל מסיימת את תפקידה כמנכל"ית יוניליוור ישראל. גבריאל תקודם לתפקיד סגנית נשיא גלובלית ותוביל את אסטרטגיית ניהול ההכנסות העולמית של יוניליוור. לפי הודעת החברה, מדובר ב"אסטרטגיה שיוניליוור רואה בהטמעתה חשיבות עליונה".
עוד נמסר כי במסגרת תפקידה תנהל גבריאל צוות בינלאומי רחב ותעבוד עם ההנהלה הגלובלית הבכירה של יוניליוור, כמו גם עם הנהלות מקומיות במדינות השונות ברחבי העולם.
גבריאל תמשיך לכהן כמנכ"לית יוניליוור ישראל במקביל לתפקיד החדש, עד להשלמת תהליך איתור מחליף.
גבריאל מסרה היום (ד'): "אני מלאת סיפוק על 6.5 שנים בהן זכיתי להוביל חברה מדהימה כמו יוניליוור בישראל. אני שמחה מאוד על האמון שיוניליוור העולמית נותנת בי בתפקיד החדש, ומצפה לאתגרים החדשים שהוא מביא עימו".
יוניליוור ישראל בניהולה של גבריאל מעסיקה כ-2,000 עובדים במטה החברה ובמפעלים בערד, בעכו, בחיפה ובצפת ונמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים והמובילים בעולם בתחום מוצרי המזון והטיפוח האישי והביתי. הקונצרן פועל בכ-190 מדינות ברחבי העולם, בהן מועסקים כ-170 אלף עובדים.
הפרשה הזכורה ביותר בכהונתה של גבריאל היא החשד לסלמונלה בדגני הבוקר של החברה. לפני כשלוש שנים נדרשה החברה להתמודד עם משבר אדיר סביב חשש לסלמונלה בדגני הבוקר של תלמה, אותם מייצרת יוניליוור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.