בדומה לקמפיין הבחירות של אפריל השנה, שיעורו הנמוך של השיח המהותי הכולל מצעים, אג'נדות ותוכניות מיקד את הקמפיין הנוכחי במועמדים עצמם. ראש הממשלה בנימין נתניהו הצליח גם הפעם להכתיב את סדר היום לאורך מרבית ימי הקמפיין, בהובלת נושא המצלמות ונושאים מדיניים-ביטחוניים ששלטו בכותרות.
עם זאת, כפי שראינו בניתוחי העומק ברשתות החברתיות שפורסמו במדור זה במהלך הקמפיין, השיח הביטחוני גם פגע בנתניהו - בגזרת הדרום בגלל אובדן ההרתעה ובצפון בגלל חוסר העמימות.
זמן האוויר שקיבלו נתניהו וגנץ בימים האחרונים של הקמפיין
בני גנץ וראשי כחול לבן היו ברוב המקרים בצד המגיב, בעיקר לאורך פרשת החפרפרת במפלגה, אך הצליחו לייצר שיח משמעותי בשבועיים האחרונים סביב הצהרתם על הכוונה להקים ממשלת אחדות חילונית.
בישורת האחרונה ובבליץ המסורתי ראינו שחזור די מדויק של נתוני אפריל, כאשר נתניהו זוכה לזמן אוויר כפול מגנץ בשבוע האחרון, כולל בערוץ שאותו קרא להחרים. ייתכן כי הפוקוס הגבוה בנתניהו וריבוי המתקפות מטעמו כלפי גורמים שונים דווקא סייעו לגנץ להצטייר כממלכתי ושקול יותר ולמזער את הנזק התדמיתי שנגרם לו על-ידי קמפיין הליכוד בעבר.
זמן האוויר שקיבלו נתניהו וגנץ בחלוקה לפי כלי תקשורת
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.