יורם מוקדי, לשעבר סמנכ"ל התוכן של הוט, יגיש תוכנית שבועית קבועה בתחנת רדיוס 100FM. התוכנית, שתשודר בימי שישי בשעות 08:00-10:00 בבוקר, תיקרא "חותמים שבוע" ותעסוק בתחומי הכלכלה, תקשורת ופוליטיקה. התוכנית צפויה לעלות לאוויר ב-25 לאוקטובר.
מוקדי מזוהה דווקא כאיש טלוויזיה: הוא היה חלק מהצוות הניהולי של הוט במשך עשר שנים, מתוכן 9 שנים כסמנכ"ל תוכן. לפני כן כיהן כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין.
מעת לעת מגיח מוקדי לתפקידי אורח בתוכניות רדיו, בעיקר כמנחה בתוכנית "מייבשים את הביצה" שמשודרת אצל המתחרים ברדיו תל-אביב 102FM.
בנוסף להגשת התוכנית משמש מוקדי בימים אלה כיו"ר Shortcut Playground - חברת קריאייטיב שמתמחה במיתוג, קידום ושיווק תוכן וטכנולוגיה. עם לקוחותיה נמנים מרבית ערוצי הטלוויזיה, חברות הייטק וטכנולוגיה, חברות הפקה ועוד.
"אני איש טלוויזיה שהתאהב ברדיו", אמר היום (א') מוקדי בתגובה. "זהו מדיום מרתק, שמאפשר לסקרן, להתעמק ולהשפיע, בטח שמדובר במגזין בתחנת רדיו מובילה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.