שטראוס החלה למכור באמזון ישראל. בשעה זו (ג') חברת המזון השנייה בגודלה בישראל החלה במכירה מקוונת של מוצריה בשוק המקומי. ענקית המזון בניהולו של גיורא בר-דעה עלתה לאוויר עם חנות למכירה מקוונת של קפסולות קפה.
ככל הידוע, מדובר בחברת המזון הגדולה הראשונה בשוק הישראלי שהחלה במכירה מקוונת באמצעות זירת המסחר המקוון, וניתן להעריך כי המהלך הנוכחי יתווה את הדרך לחברות נוספות בתחום המזון ומוצרי הצריכה.
החנות המקוונת של שטראוס לשוק המקומי עלתה תחת השם "עלית", ולפי שעה ניתן למצוא בה רק מארזי קפסולות קפה תואמות נספרסו שמייצרת שטראוס, ולא מוצרים נוספים של החברה. לפי שעה מוצע למכירה מארז קפסולות של 50 יחידות בעלות של 72 שקל, בתוספת משלוח בעלות של 2.80 דולר.
נציין כי גם כיום שטראוס מוכרת באמצעות אתר מקוון משלה לצרכנים את קפסולות הקפה שהיא מייצרת, אולם כעת היא תעשה זאת לראשונה באמצעות זירת המסחר המקוון אמזון, כלומר פלטפורמה חיצונית שמתחרה ברשתות הקמעונאות. כמו כן, כחברה גלובלית שטראוס משווקת את מוצריה לשוק האמריקאי כיום באמצעות אמזון תחת המותג סברה, אך זהו הצעד הראשון שלה באמזון ישראל.
שטראוס ישראל היא חברת המזון השנייה בגודלה בשוק המקומי ומנוהלת על-ידי אייל דרור. החברה אוחזת בנתח שוק של כ-12% משוק המזון והמשקאות בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.