אמזון רכשה את סטארט-אפ הבריאות Health Navigator, רכישה שנייה שלה בתחום שירותי הבריאות. אמזון לא פרסמה את סכום הרכישה, אך הצהירה כי הרכישה תשולב כחלק משירות הבריאות החדש לעובדים, Amazon Care, שהושק בספטמבר. מטרת אמזון קר היא לאפשר לעובדים לקבל גישה מהירה למרפאות ומוסדות רפואיים ללא צורך לקבוע תור. בעזרתו השירות, עובדי החברה יוכלו לקבל ייעוץ אונליין בוידאו עם רופא או אחות, ובמקרה הצורך גם לקבוע ביקור בית, אם הייעוץ בוידאו לא מספיק.
Health Navigator הוקמה ב-2014 ע"י הרופא דיוויד תומפסון, ששימש כמנכ"ל החברה. החברה פיתחה API לשירותי בריאות אונליין והיא מספקת טכנולוגיה ושירותים לחברות העוסקות בתחום הבריאות הדיגיטלית. באתר שלה מתואר כי היא עובדת בין היתר עם מיקרוסופט, ומספקת כלים לבדיקת סימפטומים לאבחון מרחוק, כדי שמטופלים יוכלו להבין אם להישאר בבית, לראות רופא או לפנות לחדר מיון.
הרכישה הקודמת של אמזון בתחום הבריאות הייתה בשנה שעברה, כשהיא רכשה את חברת PillPack תמורת סכום של מעל 750 מיליון דולר. פילפאק פיתחה בית מרקחת אונליין ועוסקת בשילוח תרופות מרשם לחולים כרוניים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.