חברת אפספלייר (AppsFlyer) מנהלת מגעים לסבב גיוס בהיקף של 200 מיליון דולר בהובלת קרן ג'נרל אטלנטיק האמריקאית. הגיוס צפוי להפוך את החברה לחד קרן, חברה פרטית עם תג שווי של לפחות מיליארד דולר. ג'נרל אטלנטיק השקיעה בעבר בפייסבוק וב-AirBnB.
אפספלייר, שמנתחת יעילות של קמפיינים במובייל, גייסה סכום של 84 מיליון דולר מאז הקמתה ב-2011. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה זרוע ההשקעות של גולדמן זאקס, זרוע ההשקעות של דויטשה טלקום, קרן קומרה וקרן הצמיחה של פיטנגו הישראלית.
בין לקוחותיה המרכזיים: סמסונג , HBO, ווייז, פלייטיקה, עליבאבא, באידו, טריוואגו, מייסי'ס ואחרות והיא שותף מדידה רשמי של גוגל, פייסבוק, יאהו, אדובי וטוויטר.
מאפספלייר נמסר: "אנו לא עוסקים בספקולציות על עסקאות עתידיות, אלא עסוקים בלהמשיך ולתת ערך עבור לקוחותינו ושותפינו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.