אדם פולצ'ק, שכיהן בארבע השנים האחרונות כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, חוצה את הקווים לצד הלקוח וימונה לתפקיד המשנה למנכ"ל הראל. פולצ'ק יעמוד בראש חטיבה חדשה בהראל - חטיבת הדיגיטל.
החטיבה החדשה תנהל את אגף הדאטה של הראל ותעניק הכוונה מקצועית לחטיבות העסקיות בפיתוח מוצרים מותאמים ובהצעות מותאמות ללקוחות. כמו כן, חטיבת הדיגיטל תנהל את כל פעילות הפרסום והשיווק של החברה וקשרי החוץ שלה.
כזכור, לפני ימים ספורים פורסם כי פולצ'ק פורש מתפקידו כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט. במהלך כהונתו פולצ'ק הפך את המשרד לאחד ממשרדי הפרסום המעוטרים בישראל מבחינת פרסים ולמשרד שמזוהה עם חדשנות קריאטיבית ועסקית. המשרד זכה שנתיים רצופות ב"אריות" בפסטיבל קאן לפרסום ותוך זמן קצר נבחר להיות אחד מחמשת המשרדים המובילים של ליאו ברנט בעולם (מתוך 85 סניפים). גם מבחינה עסקית נחל המשרד תחת ניהולו הצלחה והציג שיעורי צמיחה מרשימים.
פולצ'ק החל את קריירת הפרסום שלו לפני 17 שנה במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שם גם היה מנכ"ל משותף; לאחר מכן הצטרף לקבוצת פובליסיס, בתחילה כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום פובליסיס ובהמשך כמנכ"ל ליאו ברנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.