בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, מדורגת השבוע MAX עם הפרסומת "לא לוקחים הלוואה בלי לבדוק קודם ב-MAX (יצאת פיתה)", באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-32% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.0%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע ביטוח ישיר עם הפרסומת "40% הנחה בביטוח מקיף לרכב", באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי. שיעור האהדה של כל אחת מהפרסומות גבוה בכ-9% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.2%.
זכורות ואהובות 31.10
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות, ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של MAX "לא לוקחים הלוואה בלי לבדוק קודם ב-MAX", באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-927 אלף שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 378. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-21.6 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.