בשבוע שעבר הושק בקול תרועה רמה נתיב הקארפול, בו מותרת הנסיעה לשניים או שלושה נוסעים. המהלך, כך מקווים במשרד התחבורה, אמור לחולל שינוי ביחס לרכב הפרטי. בעוד נתיבי איילון הפכו לפקק תנועה גדול, ומד הלחץ של הנהגים הישראלים על סף פיצוץ, יש מי שרואה בכך אסקפט חיובי.
שני אשכנזי ובר לביא, שאחראים על אחד הטקסטים הנוקבים שנכתבו בנושא ב"גלובס", התארחו באולפן "גלובסטוק" בהנחיית ליאת רון בכדי להסביר למה בצלאל סמוטריץ', שר התחבורה בממשלת המעבר, פועל נכון בחינוך הישראלים לתחבורה שיתופית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.