בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע השבוע גינדי החזקות עם הפרסומת: "THE UPPER HOUSE - בקרוב", באמצעות משרד הפרסום אלית דורית ובכיכובה של נטע ברזילי. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.9%.
בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע דלתא עם הפרסומת: "קולקציות פיג'מות החורף - קונים ב-400 שקל משלמים 200 שקל", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור האהדה של כל אחת מהפרסומות גבוה בכ-1% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.3%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות, ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של yes, הכולל 4 פרסומות: "סדרה חדשה - חסות - יס מן", באמצעות משרד הפרסום: אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 434, בהשוואה ל-378 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים השבוע עומד על כ-28.8 מיליון שקל, בהשוואה ל-21.6 מיליון שקל בשבוע הקודם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.