שתי פרסומות בולטות השבוע במיוחד בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות, יחסית לשאר הפרסומות האחרות: הפרסומת לביטוח ישיר והפרסומת של דלתא. שתי הפרסומות מצליחות להתבלט גם בפרמטר האהדה וגם בפרמטר הזכירות.
הפרסומת לביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובה של נועה קירל, היא למעשה שפה חדשה. הפרסומת היא הזכורה ביותר השבוע עם שיעור זכירה הגבוה בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%. בדרוג האהדה ממוקמת הפרסומת במקום השני עם שיעור אהדה של 19.3%.
הפרסומת לביטוח ישיר היא גם המושקעת ביותר השבוע עם השקעה כספית שעומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-813 אלף שקל.
הפרסומת לדלתא, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי ובכיכובה של אליאנה תדהר, היא האהודה ביותר השבוע עם שיעור אהדה הגבוה בכ-16% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.5%.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 436 - דומה מאוד לשבוע שעבר בו שודרו 434 פרסומות. סך התקציבים גבוה מעט יותר: 31.1 מיליון שקל השבוע לעומת 28.8 מיליון שקל בשבוע שעבר.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.