חמישה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל: לגלובס "נודע" כי משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן עלו לשלב הסופי והציגו בימים האחרונים פרזנטציות קריאטיב לוועדת המכרזים של קק"ל.
לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על 7 מיליון שקל, מתוכם 2 מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה. בפועל יכול התקציב להגיע לסכומים גבוהים יותר, שכן קיימת אפשרות לקבל 20% נוספים ממשרד ההסברה.
כאמור, לשלב המכריע הגיעו חמישה משרדים בסדרי גודל שונים, כאשר אחד מהם (גל-אורן) הוא משרד פרסום מגזרי. המשרדים לא קיבלו כמקובל בריף המגדיר את הנושא שעליהם לפתור באופן קריאטיבי, ובמקום זה הם נדרשו לבחור נושא מתוך כלל הנושאים שבהם עוסקת קק"ל ולהציע לו פתרון בהוצאה כספית של כמיליון שקל.
תקציב הפרסום של קק"ל טופל בשלוש השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן. לכאורה הייתה אופציה להאריך את ההתקשרות, אך שני הצדדים לא רצו בכך. הקמפיין הגדול המשמעותי שעשה המשרד בשנים אלה היה בכיכובה של הזמרת עדן זקן לרגל 70 שנה למדינת ישראל.
לפני שבועות אחדים פרסמה קק"ל מכרז לבחירת משרד פרסום חדש. תנאי סף אפשרו למעשה ההתמודדות למשרדים בכל סדר גודל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.