חברת הסייבר הישראלית CHEQ הודיעה היום (ד') על סבב גיוס שני בהיקף של 16 מיליון דולר. המערכות שפיתחה החברה מסייעות למפרסמים לפעול נגד הצגת פרסומותיהם בצמוד לתכנים לא הולמים, נגד הצגה במיקומים גרועים בדפי אינטרנט, ובנוסף מגנה על קמפיינים מפני הקלקות שיטתיות "עוינות", שנועדו לגרום להם נזק באמצעות בזבוז תקציבי הפרסום.
את הסבב הובילו הקרנות MizMaa ו-Battery ונצ'רס. עם השלמת הגיוס יגיע סך הגיוסים של החברה ל-22 מיליון דולר. את CHEQ ייסדו המנכ"ל גיא טיטונוביץ', היו"ר אהוד לוי וסמנכ"ל הטכנולוגיות אסף בוטובסקי.
"המטרה שלנו היא להיות מערכת החיסון של הפרסום באינטרנט", הסביר טיטונוביץ' בשיחה עם "גלובס". לדבריו, "'בטיחות מותג' הייתה מילת באזז חזקה מאוד בשלוש השנים האחרונות ולא בכדי - הנזק הכולל המוערך של הונאות בתחום הפרסום המקוון מוערכות בכ-22 מיליארד דולר בשנה".
טיטונוביץ' סיפר עוד כי לחברה כמאה לקוחות מקרב חברות פורצ'ן 500 והיא מסייעת למפרסמים גם בהגנה על קמפיינים בפלטפורמות הפרסום של חברות כמו גוגל, פייסבוק, טוויטר ולינקדין. בין לקוחות החברה נמצאת גם סוכנות הפרסום היפנית Dentsu, אחת הגדולות בעולם.
עוד סיפר טיטונוביץ' כי החברה החלה לקבל הכנסות החל מאוגוסט 2018, והיקפן כעת עומד על כמה מיליוני דולרים. בעקבות הגיוס מתכננת החברה להכפיל בשנה הקרובה את מצבת כוח האדם, ולפתוח שני סניפים באירופה וסניף אחד בסין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.