שתי פרסומות של אי.די.אי חברה לביטוח מככבות השבוע בראש דרוג הפרסומות הזכורות והאהובות. בראש דירוג הזכורות מדורגת הפרסומת של ביטוח ישיר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובה של נועה קירל, רושמת שיעור זכירה הגבוה בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%.
הפרסומת למותג השני של החברה, 9 מיליון, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעור אהדה הנמוך בכ-9% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.4%.
הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף היה הקמפיין של מפעל הפיס. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, עלה בהשקעה שבועית שעמד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-607 אלף שקל.
עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 429, בהשוואה ל-436 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-34.0 מיליון שקל, בהשוואה ל-31.1 מיליון שקל בשבוע הקודם.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.