שורה של מכוניות חדשות הושקו החודש בישראל. כך, אאודי השיקה A4 ו-Q7 מחודשות וגרסת פלאג-אין של אאודי A7 עם תמחור אגרסיבי. חברת יוניון מוטורס, יבאונית טויוטה, השיקה גרסת פלאג-אין לפריוס ההיברידית עם צריכה ממוצעת של 77 ק"מ לליטר ומחיר של 165 אלף. ואילו ניסאן הביאה לישראל את ניסאן מיקרה החדשה, כשנתיים לאחר ההשקה באירופה.
משפחתית פלאג-אין חדשה לטויוטה
חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, השיקה השבוע בישראל את הדור החדש של הפריוס בגרסת פלאג-אין (היברידית-נטענת). המכונית מצוידת במנוע בנזין ומנוע חשמלי עם הספק משולב של 122 כ"ס ובסוללה מוגדלת שנטענת גם חיצונית ומאפשרת נסיעה לטווח של עד 45 קילומטר במהירות מרבית של עד 135 קמ"ש. טווח הנסיעה הכולל בין תדלוק הוא עד 1000 קילומטר עם מיכל של 43 ליטר בנזין וצריכת הדלק המשוקללת עומדת על כ-77 קילומטרים לליטר. טעינה מלאה של הסוללה משקע ביתי חד פאזי רגיל אורכת כשלוש שעות ויוניון מציעה גם מנוי לתחנות טעינה ציבוריות באמצעות רשת הטעינה EV-EDGE, שבבעלותה, שצפויה לפרוש כ-900 נקודות טעינה ציבוריות עד סוף השנה הבאה. האבזור התקני כולל חבילה מקיפה של מערכות בטיחות מתקדמות, מערכת מולטימדיה מקורית ועוד. המחיר מתחיל בכ-165 אלף שקל.
אאודי מתחדשת עם שלושה דגמים
צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, השיקה בשבוע שעבר בישראל שני דגמים חדשים. הראשון הוא הדור המחודש של אאודי A4 שזכתה לעיצוב חוץ ופנים חדש. הרכב מוצע בשלב הראשון עם מנוע 2 ליטר טורבו-בנזין בהספק של 150 עד 245 כ"ס. האבזור התקני כולל מערכת פיקוד דיגיטלית מבוססת מסכי LCD גדולים וערכה מקיפה של מערכות בטיחות וסיוע לנהיגה. המחירים מתחילים ב-255 אלף שקל לדגם עם 150 כ"ס ועד 320 אלף שקל לדגם החזק עם הנעה כפולה.
במקביל הציגה אאודי את הדור המחודש של ה-Q7, רכב הפנאי הגדול של המותג, לאחר חידוש מקיף. גם עיצוב הפנים עבר חידוש עם עמדת פיקוד דיגיטלית בנוסח דגם ה-Q8. האבזור התקני כולל בין השאר שבעה מקומות ישיבה, מתלי אוויר, ריפוד עור, חישוקי 21 אינץ' ועוד. המחיר יתחיל בכ-590 אלף שקל.
הדגם השלישי בשורת ההשקות הוא גרסת פלאג-אין חדשה של מכונית הספורט-טורינג אאודי A7. הדגם משלב מנוע 2 ליטר טורבו-בנזין, מנוע חשמלי וסוללה בהספק משולב של 367 כ"ס. בסיוע הנעה כפולה הוא מאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות ומציג צריכת דלק משוקללת של כ-52 קילומטרים לליטר וטווח חשמלי תיאורטי של עד 50 קילומטר. מחיר הדגם יתחיל ב-495 אלף שקל, זול משמעותית מגרסת הבנזין שהוצעה עד כה.
ניסאן מייקרה החדשה: גדולה, מתוחכמת ויקרה מקודמתה
כשנתיים לאחר ההשקה באירופה נחתה החודש בישראל ניסאן מיקרה החדשה. המכונית חולקת פלטפורמה עם רנו קליאו והיא גדולה משמעותית מהמכונית היוצאת. המכונית תשווק בישראל בשתי גרסאות: ידנית עם מנוע טורבו-בנזין 3 צילינדרים בנפח 1 ליטר בהספק של 100 כ"ס; ואוטומטית עם אותו מנוע תיבה רציפה. המחירים נעים בין כ-80 אלף שקל לדגם הידנית ועד 100-105 אלף שקל לדגם האוטומטית בהתאם לרמת הגימור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.