הפרסומת לביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובה של נועה קירל, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-23% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%.
הפרסומת לדלתא, באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של אליאנה תדהר, היא האהובה ביותר בשבוע החולף. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.5%.
הקמפיין לסלקום TV, באמצעות גיתם BBDO, הוא המושקע מבחינה תקציבית בשבוע החולף. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בקמפיין הושקע השבוע כ-1.2 מיליון שקל.
עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עמד על 525 (בהשוואה ל-429 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-32.9 מיליון שקל (בהשוואה ל-34 מיליון שקל בשבוע הקודם).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.