המבצעים הצליחו לסנוור את הישראלים, לפי נתוני שב"א עולה כי עד לשעה 15:00 גיהצו הישראלים בכרטיסי האשראי יותר מ-750 מיליון שקל. מדובר על עסקאות שנעשו בחנויות הפיזיות ובאתרי האינטרנט.
כאמור, מהשעה 9:00 ועד לשעה 15:00 גיהצו הישראלים בכרטיסי האשראי יותר מ-750 מיליון שקל. לפי נתוני שב"א במהלך השעות הללו התבצעו יותר מ-3 מיליון עסקאות באשראי. בדקה העמוסה ביותר,, במהלך השעה שבין 11:00 ל-12:00, נרשמו 12,500 עסקאות.
בהשוואה לנתוני בלאק פריידי 2018 מדובר בעלייה של יותר מ-12% בכמות העסקאות ויותר מ-20% בסכום ההוצאה. בין השעות 9:00 עד 12:00 התבצעו למעלה מ-1.6 מיליון עסקאות באשראי בהיקף של 440 מיליון שקל.
גם בקניונים מדווחים על תנועה ערה של קונים. בקניון הזהב בראשון לציון, לדוגמה, ביקרו 42,000 מבקרים לעומת 18,000 מבקרים בממוצע ביום רגיל. בקניון מדווחים על היקף קניות הגבוה ב-70% לעומת יום שישי רגיל.
ברשת מחסני חשמל מגדירים "שיא חדש בפידיון היומי של כלל חנויות הרשת והאתר שהיה גבוה ב-20% בהשוואה לנתון המקביל אשתקד". עיקר הפעילות נרשמה באתר האינטרנט. המוצרים הנמכרים ביותר ברשת היו מסכי טלוויזיה 55 אינץ, שואב אבק v11 ו-V10 של דייסון, מכונת קפה נספרסו עם מקציף, קונסולות משחק ומחשבים ניידים.
החורף שמבושש להגיע והלחץ מהמלאי של בגדי החורף שיוותרו ללא דורש הובילו להנחות עמוקות ברשתות האופנה. הנחות אלה לא ייעצרו היום והם ימשיכו בשבוע הבא במסגרת מבצעי סייבר מאנדיי. בהמשך החודש יחלו מכירות סוף העונה בשאיפה לחסל מלאים לפני סוף השנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.