סמנכ"ל הסחר והמכירות של סנו , לירן ניסימי, מונה למשנה למנכ"ל החברה, כך נודע ל"גלובס". ניסימי מועסק בסנו 21 שנה, כשבשמונה השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל הסחר.
מתחילת השנה מתמודדת סנו עם עלייה בהוצאות התפעול והייצור, מה שדרש ממנה להגדיל תקציבי שיווק ולהרחיב את אמצעי המכירה על מנת להתמודד עם שחיקה במחירים. מהלכים אלו סייעו לסנו לסיים את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם גידול של 7% במכירות, שהסתכמו ל-1.2 מיליארד שקל, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
נתוני סטורנקסט מגלים כי המגמה הזו נמשכת, כשבסיכום עשרת החודשים הראשונים של השנה מציגה החברה צמיחה בשיעור דומה, כשגם בנתח השוק שלה בתחום טיפוח הפרט והבית היא הצליחה להתחזק על חשבון המתחרות. כיום היא אוחזת ב-17.7% מהשוק לאחר שצמחה ב-0.6 נקודות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
לירן ניסימי / צילום: רפי נחוסי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.