אמזון מעמיקה את אחיזתה בישראל: הערב (א') יעלה קמפיין משותף של פרטנר TV ואמזון פריים וידאו. מדובר בקמפיין שילוט חוצות של שתי החברות.
בתחילת נובמבר השיקה אמזון את שירות הווידאו שלה. אומנם מדובר בהרבה פחות תכנים ממה שמציעה המתחרה העיקרית נטפליקס, אבל המחיר התחרותי מהווה רף כניסה נמוך מבחינת הצרכנים. מנוי עולה 3 דולר לחודש במחצית השנה הראשונה ו-6 דולר לחודש לאחר מכן.
במקביל למהלך השיווקי האמור, אמזון מרחיבה את שירותי התרגום והדיבוב של תכניה לעברית, ובכך היא תוריד חסם כניסה נוסף של הצרכנים. כיום, אגב, שירות הסטרימינג של אמזון מספק מענה חיוני לדוברי צרפתית ורוסית, שהם נדבך גדול יחסית מבין הנרשמים לשירות עד כה מהקהל הישראלי.
שלט חוצות של קמפיין משותף של פרטנר TV ואמזון פריים וידאו / צילום: באדיבות זניט
פרטנר TV הודיעה על שותפות עם אמזון פריים וידאו בישראל באפריל 2018. במסגרת זו זמינה אמזון בכל ממירי החברה, שגם כוללים גישה ישירה לתכני נטפליקס וליוטיוב, כולל באמצעות כפתורים מהשלט.
סלקום לא נותרה אדישה למהלך של המתחרה, והיא מכריזה היום על חתימת הסכם עם אמזון בישראל להפצת אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממיר סלקום, כשהיא תאפשר גם גישה ישירה מכפתור ייעודי בשלט לתכני אמזון. השירות יינתן למנויי סלקום שלהם ממיר בוקס 4K המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד TV.
לא פרטנר ולא סלקום מציעות, לפחות לא בשלב זה, הטבה שכוללת הרשמה חינמית, בדומה למהלך ההשקה של פרטנר בשעתו שכלל 6 חודשים ללא תשלום לנטפליקס. ייתכן כי הצעד הבא של שיתוף-הפעולה עם ענקית הסטרימינג יכלול מהלך כזה עם אחת החברות.
לפני קצת יותר מחודש אמזון השיקה את שירות הסטרימינג שלה ביותר מ-100 מדינות במקביל, כשהוא כולל גם תוכן מקורי של אמזון. שירותי הסטרימינג מקבלים במה גם בקמפיין שמריצה yes בימים אלה לשירות yes פלוס, הכולל מבצע הצטרפות יחד עם Apple TV.
כמו כן, גם yes חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם אמזון, אותו היא תשיק יחד עם ממיר אנדרואיד פלוס בשבועות הקרובים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.