חברת התעופה בואינג הודיעה על החלפת המנכ"ל, דניס מילנבורג, בעודנה נאבקת להחזיר את אמונם של הרגולטורים, הלקוחות והציבור לאחר שתי התרסקויות קטלניות של המטוס הנמכר ביותר שלה, מדגם מאקס 737.
היו"ר דייוויד קאלון ימונה למנכ"ל החדש של ענקית התעופה החל מחודש ינואר הקרוב.
מוקדם יותר החודש בואינג הודיעה כי תשהה את ייצור מטוסיה מדגם מאקס 737 בתחילת השנה הבאה. עצירת הייצור המתוכננת באה פחות משבוע אחרי שמפקחים בארה"ב הזהירו את בואינג שהיא קבעה יעדים לא מציאותיים להחזרת מטוס מקס לשרות. באביב ובקיץ האחרונים, בואינג ואנשי מנהל התעופה הפדרלי, FAA, הציעו שהמטוס יוכל לטוס שוב כבר בנובמבר או דצמבר. היעד הזה הוחמץ בגלל אתגרים טכניים, עיכובים בבדיקות ותלונות של מפקחים בחו"ל שהם אינם שותפים לדיונים על כך.
לאחרונה מנסה FAA להבליט את עצמאותו, והוא מותח ביקורת על הנהלת בואינג, שלטענתו מנסה ללחוץ על המפקחים לזרז את תהליך האישור מחדש להחזרת מקס לשירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.